niedziela, 10 lutego 2013

Nowy wilk Safira


Imię:Safira 
Wiek: nieśmiertelny(na razie 2 lata) 
Płeć:Samica 
Stanowisko: zwiadowca
Charakter:miła,towarzyska,odwazna,sprytna,zwinna i przyjacielska 
Moc:wilcza zmiana(zamiena się w wilka jakiego chce),skowyt bulu(potrafi ogłuszyć lub uśmiercić przeciwnika,ofiare)niewidzialność 
Partner:szuka 
Rodzina:zgineła w attaku watachy mroku... 
Potomstwo:brak 
Opiekuńcze bóstwo:Artemida 
Żywioł: Ogień 
Krótka historia: gdy miała 1 rok i 10 miesiecy jej stado zaatakowało wrogie stado,ich siła była zniewalająca,próbowałam walczyć gdy sie zamachnełam do kolejnego attaku zraniono mnie,padłam na ziemie jak martwa.Byłam ledwo żywa ale sie udało tamta watacha zostawiła mnie myśląc że zginełam.Obudziłam się wśród martwych ciał przyjacół i rodziny.W obawie że tamte stado wróci kulejac uciekałam przed siebie.Błąkałą się przez 2 miesiace aż znalazłam was... 
Właściciel: LiliSafira 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz