poniedziałek, 25 lutego 2013

Od Amora

CD Ray'a
Skrzynia spadła na lód, który Raimund wyczarował. Nie wiedziałem jak długo może go tworzyć. Wtedy wpadł mi do głowy pomysł.Podbiegłem do Eliz i całą siłą woli starałem się zmienić jej nastrój. Było trudno,bo to w końcu demon, ale się udało. Teraz była spokojna i co lepsze przeszła jej chęć więziena Selene w tej skrzyni.
Widziałem, że Ray, Lutec i Moon próbóją zatrzymaś skrzynię, ktora nabrała poślizgu. Zaklęcie Eliz słabło pod wpływem moich 'czarów', a wraz z nim ja.
-Spróbojcie otworzyć skrzynie!!!-krzyknąłem do Ray'a, Luteca i Moon. Słabłem coraz bardziej. 'Nie mogę się teraz poddać' pomyślałem. Resztkami sił probowałem utrzymać demonice w dobrym nastroju, a pozostałym wilkom udało się zatrzymać więzienie Selene.
Zemdlałem...
C.D.N u Ray'a, Moon, Lyteca, lub Selene

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz