poniedziałek, 11 lutego 2013

Od Moon

Nigdy nie czułam, że wyruszę w podróż i znajdę nową watahę. Jednak to nadeszło szybciej niż myślałam. A teraz od początku...

Urodziłam się wraz z siostrą Star pierwszego dnia wiosny. Moja mama Earth i mój tata Sun byli Alfami w watasze. Po skończeniu liceum już miałyśmy chłopaków. Ja samca o imieniu Kryształ, a moja siostra- Weste. Układało nam się dobrze. Doszło do walki pomiędzy naszą watahą, a watahą innych wilków. Mój chłopak podczas tej walki umarł. Długo rozpaczałam. Poszłam z moim stanem (wiecznie szlochakącym) do szamana. Podczas tej wizyty dowiedziałam się, że jestem w ciąży z Kryształem. Nie wiedziałam czy mam się cieszyć, czy płakać. Po trzech miesiącach urodziłam córkę. Nazwałam ją Kristal. Następnego dnia znów zaczęła się wojna. Tym razem nam się nie udało. Wyruszyłyśmy w drogę. Star znalazła watahę. Lecz ja i moja mała córka nie. Gdy Kristal miała trzy miesiące znalazłyśmy tą watahę. Wszyscy tu s a nawet mili. Lecz gdy zapada noc ja wychodzę i zaczynam błagać moje bóstwo, żeby już więcej nic takiego się nie zdażyło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz