środa, 27 lutego 2013

Od Rapida



Potym jak osłoniłem zbocze i zobaczyłem ciemność...Obudziłem się w jakiejś jaskini a na wielkiej ścianie widziałem jak ja walcze z Safirą...jak Ja???Co tu jest grane?!?!Gdzie ja jestem???Wyszedłem z jaskini i zobaczyłem jak Safira leży na ziemi a ja no nie ja przygniatam ją. 
-Safira!!-krzyknołem i rzuciłem się na mnie 
-Zostaw mnie podmieńcu!!!-warknołem 
-Ja podmieniec??-zaczoł drugi ja-Chyba śnisz...Ja to ty a ty to ja 
-Czego chcesz-powiedziałem 
-twojej siostry-powiedział-od jakiegoś czasu podoba mi się...To ja sprawiam by trafiały na nią te wszystkie nieszczęścia... 
-A więc to byłeś ty!!!-wtrąciła się Safira-Czego odemnie chcesz!!! 
-Twojej mocy panienko...widzisz możesz się zamienić w kogo chcesz...nawet w Selene.Możesz być potężna możesz rządzić tą watachą... 
-Ale nie chcę!!Wiem że inni by nie chcieli!!!-powiedziała Safira i pobiegła na dół góry 
nagle pojawił się Raimundo a ten podmieniec znikł 
-Raimundo!Będziesz musiał mi pomuc!!!Safira będzie w niebespieczeństwie!!!Ten ja no ten drugi chce ją porwać!!!Che użyć jej mocy!!!-po tych słowach ogarneła mnie ciemność 

CDN u Raimunda lub Safiry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz