środa, 6 lutego 2013

Od Selene

- Miło mi ja jestem Selene - powiedziałam dodałam.
- Może opowiesz coś o sobie - zaproponował Raimundo.
- Hmmm... Jestem blisko związana z nocą, księżycem i śmiercią. Może stąd moje imię, Selene to grecka bogini księżyca. Potrafię pojawiać się w snach, zmieniać pory dnia i zabijać "umysłowo" , to znaczy mącić w głowie ofiary. Ale nie robię tego codziennie - powiedziałam i uśmiechnęłam się lekko - A co opowiesz o sobie Ray ? :D
- Moim żywiołem jest woda ..... itd.
Chwilę potem musiał gdzieś polecieć. Ja ,że byłam ciekawska niewidzialna poszłam za nim. On gadał z Aniołem ?! Gdy widziałam jak wraca szybko wróciłam nad jezioro i zapytałam w Anielskim języku
- Umiesz po Anielsku ? - zapytałam ,a go najwyraźniej zamurowało.
C.D.N. u Ray'a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz