poniedziałek, 11 lutego 2013

Od Lutec'a

Wędrówkę przerwałem odpoczynkiem nad zamarzniętym jeziorze w dziwnej krainie .  Nie widziałem jej wcześniej choć byłem chyba wszędzie.. Było tu cicho... Nawet za cicho - ani szmeru ani oddechu wilka czy zająca... ' Super.. ' pomyślałem ' Skoro nikogo tu nie ma to może się w końcu zadomowię..' .Ale moje marzenia legły w gruzach , bo zza krzaków podeszła do mnie wilczyca... Dziwna wilczyca , niebieska ? Ale mniejsza o tym...
- Kim ty jesteś..? - spytała i bacznie sie przygadywała
- Że ja..? Nikt ważny... - odpowiedziałem , choć nie miałem na to chęci...
- Hm..Trudno..Ja jestem Safira..Miło mi Cie poznać Nikt ważny - powiedziała i zaczęła chichotać .
' Eh..Tego mi brakowało..' wstałem i odeszłem ,ale wilczyca szła za mną dopytując sie z kąd jestem , jak mam na imię i Agr....
- Dobra już daj spokój! -warknąłem - Jestem Lutec.. Wędrownik ... Tyle ?
Wilczyca kiwnęła łbem ..



Saaafi ;3 ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz