środa, 27 lutego 2013

Selene

Poszedłam poszukać Raimunda znalazłam go na plaży.
-Przepraszam Safiro ale na chwile ci go porwę- powiedziałam ta tylko pokiwała głową a Rai poszedł za mną kawałek dalej.
-Po pierwsze mam przez ciebie siniaki na całym ciele. Po drugie dziękuje, a po trzecie jak mogłeś się poddać woli Eliz. Przecież jesteś doskonałym telepatą. - powiedziałam z wyrzutem.
-Mmm to ja nie mam prawa popełniać błędów?! Ja nie życzyłem sobie przodków aniołów i demonów!! Chciałem cały czas mieć normalne życie! Dla tego nie chciałem mieć z tym nic wspólnego!- powiedział naprawdę bardzo zły.
-Ja ci przeznaczenia nie napisałam tak samo jak ci rodziny nie wybierałam! Twój błąd mógł nas naprawdę dużo kosztować!- powiedziałam też zdenerwowana.
-Skoro tak to może ty baw sie w bycie alfą sama, dla mnie to poważne zajęcie staram się jak najlepiej prowadzić tą watahę!- powiedział bardzo zły odwrócił się do mnie plecami i pognał w las.
C.D.N u Raimunda.
(ps Safira nie kończ opka Raimnda)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz