poniedziałek, 11 lutego 2013

Od Selene

Raimundo  mnie wk*rwia i ta cała Safira również. W końcu to ja tu jestem samicą alfa. Miałam ich wszystkich dość wilków w stadzie wciąż przybywało. Ech... Postanowiłam pójść do Noeli - mojej siostry.
- I co stęskniłaś się - powiedziała drwiąco
Fuknęłam
- Słyszałaś ? - zapytała już spokojniej.
- Co ?
- Nasz ojciec ma inną
-  Nie obchodzi mnie on ,ani ona ,ani cała moja zasrana rodzina.
- Chciałam cię tylko poinformować - odpowiedziała ciszej
- Tsssssa ta nasza porypana rodzina :/
- Zamordowałabym ich.
- To znaczy kogo ? -zapytałam
- Ojca i matkę.
- Wiesz ,że anioły nie umierają
- Wiem, ale może dałoby się go podtruć - powiedziała z niesamowitą wrednością 
- Poszukam czegoś - odpowiedziałam jej i wróciłam do domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz