poniedziałek, 4 lutego 2013

Od Raimunda

Postanowiłem wybrać sobie jaskinie mieszkalną. Tereny były wspaniałe. Znalazłem odpowiednią dla mnie jaskinie nie za wymyślną (nie jestem hrabiną która chce wszystko dla siebie) była średnich rozmiarów. Zadomowiłem się i po ciężkiej pracy poszedłem trochę popływać w jeziorze. Po wykąpaniu się w jeziorze położyłem się na plaży, zasnąłem. Obudził mnie dźwięk chrząkania.
-Mogę się przyłączyć?- zapytała łagodnym i melodyjnym głosem piękna wilczyca.
-Oczywiście.- powiedziałem, a ona usiadła obok mnie.
-Te tereny należą do jakiejś watahy czy mieszkasz tu sam?- zapytała z uśmiechem.
-Właśnie postanowiłem założyć własną watahę. Więc jak chcesz tu zamieszkać i się przyłączyć to zapraszam- powiedziałem radośnie i wyciągnąłem łapę.- Jestem Raimundo...
C.D.N u pięknej nieznajomej.

Oto moja nowa jaskinia:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz