środa, 13 lutego 2013

Od Selene

Ten spacer był dołujący Eliz ma kontrole nad Raimundem…. Mmm może Rai ma jakieś księgi magiczne w domu. Pobiegłam tam w jednej z szafek znalazłam jakąś książkę. Otworzyłam ją był to album ze zdjęciami zaciekawiły mnie. Raimundo z jakąś wilczycą bardzo podobną do mnie. Otworzyłam szeroko oczy kiedy przeczytałam co było napisane od spodem.
„ Najcudowniejsza para pod gwiazdami” następne zdjęcie z jakiejś imprezy, podpis „ Zaręczyny” aż mnie zabolało. On ma narzeczoną.. Kilka zdjęć dalej ich pocałunek i napis pod spodem „ Miłość nasza wieczna będzie. Daris i Raimundo się nie rozejdzie. Me serce należy do ciebie Daris.” Czułam że chce mi się płakać wilk którego kochałam był już zaręczony jak nie poślubię.. Rozpłakałam się i pobiegłam do swojej jaskini…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz