poniedziałek, 11 lutego 2013

Od Safiry

Dzień był słoneczny a mimo to czułam się otępiała, wiedziałam że to za sprawką Selene . Postanowiłam ją odwiedzić...
-Hej Selene , możesz mi powiedzieć czemu jestem taka otępiała - zapytałam ze złością
-Może to dlatego że jesteś tępa ?- zapytała ze śmiechem
-Weź się opanuj i mów co mi zrobiłaś - warknęłam
-To odczep się od Rajmunda a nic Ci nie będzie - powiedziała ze złością
-My tylko się przyjaźnimy i tak nie mam u niego szans on jest końcu Alfą - rzekłam ze smutkiem
-Myślisz że nie widzę jak na niego patrzysz ! Jak się przy nim zachowujesz ? - warknęła groźnie - Idź do Amora tylko on Cie tutaj chce...
Rozpłakałam się i zniknęłam w gąszczu drzew ... Doszłam do gór a tam zaszedł od tyłu i dopadł górski trol.

CDN u Amora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz