wtorek, 12 lutego 2013

Od Raimunda


Właśnie zajmowałem się przyjęciem Rapida do watahy był bardzo sympatyczny. Kiedy wpadła Safira i powiedziała że nas atakują. Od razu z Rapidem pobiegliśmy w stronę skraju lasu. Zmieniłem postać na sokoła i wzbiłem się w powietrze.  Była to grupa zwiadowcza ok. 22 wilków czułem ich moc, bardzo potężna. Wracałem do watahy kiedy zobaczyłem Selene na polanie zamiast polecieć do reszty watahy, poleciałem do Selene ona nie była świadoma zagrożenia. Płakała, podleciałem do niej i zmieniłem się w wilka.
-Co się stało?- zapytałem zaniepokojony.
-W watasze jest oszustka, podszywa się pode mnie.- powiedziała płacząc podszedłem i przytuliłem ją.- Ona nie zachowuje się jak ja. Jest moim całkowitym przeciwieństwem. Ona się podlizuje Safirże i jest dla wszystkich aż za bardzo miła ale to odstęp ona chce wszystkich oszukać i pozabijać we śnie.
- Spokojnie zdemaskujemy oszustkę wieżę ci- powiedziałem łagodnie.- Teraz jesteśmy atakowani więc uważaj.
-Trzeba ją zabić zanim kogoś zrani. Ona będzie chciała cię oszukać mówiąc że ja jestem zła.- powiedziała a ja pobiegłem do reszty stada. Nie pozwolę żeby ktoś podszywał się pod Selene.
C.D.N u Selene

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz