czwartek, 28 lutego 2013

Od Safiry


Gdy Raimundo i jakaś elfka zaprowadzili nas do katakumb czułam się nieswojo a gdy zobaczyłam jak Raimundo zawraca coś we mnie pękło...Podeszłam do Rapida 
-Hej Rapid-powiedziałam ponuro 
-Co ci sie stało??-spytał ździwiony 
-Tu chodzi o sprawy sercowe-rzekłam po chwili 
Rapid odwrócił się 
-Chodzi o Raimunda???-spytał Rapid 
-Tak właśnie o niego...-odpowiedziałam-odkąd go poznałam między nami coś jest...albo to tylko moje odczucie. 
Satnełam i poczekałam asz będe ostatnia,gdy tak się stało zawruciłam i pobiegłam w strone wyjścia.Wyjżałam na zewnatsz i zobaczyłam jak Raimundo walczy ze smokami.Użyłam skowytu bulu co na chwilę otłumaniło te smoki 
-Pomogę ci Ramundo!!-krzyknełam i skoczyłam na najbliższego smoka... 

CDN u Raimunda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz