wtorek, 12 lutego 2013

Od Selene

Jak już mówiłam miałam jej dosyć ! Jedyne co mogłam zrobić to śmiertelny eliksir. Otworzyłam książkę ze składnikami.
* jad żmii - mam
* ślina węża Boaboa - mam
* gałka oczna smoka - mam
* pióro śmierci - nie mam ,ale Raimundo takie ma
* krew bogini - wezmę od Noelii
Ok, teraz potrzebuję tych piór. Poszłam na pole, tam Ray właśnie ćwiczył jogę.
- Nie ładnie podglądywać Selene - powiedział do mnie
- Nie chcę cię podglądywać nie po to tu przyszłam -powiedziałam spokojnie i zapuściłam się w las czekając aż skończy. Raimundo odszedł z pola. Zostawił tam to czego szukałam - pióro śmierci. Teraz została mi tylko krew bogini. Poszłam do Noelli ( bogini nocy , moja siostra )
- Hey, siostra - powiedziałam
- Czego znowu chcesz
- A nic ....
- Ciekawe gdzie jest nasza siostra , twoja bliźniczka Eliza - powiedziała zamyślona
- Głupia ! Ty się jeszcze nie skapnęłaś ?! Nie pamiętasz ,że ja i Sele ...
- Ty ... ty jesteś Eliza ?!
- Szybka jesteś !!! Nie pamiętasz ja i Selene byłyśmy największymi przeciwieństwami ! Powiedz od kiedy "Selene" zrobiła się wredna ?
- Jakoś chwilę po tym jak poznała Raimunda - odpowiedziała Noelia zachowując zimną krew.
- Nie przyszło Ci do głowy ,że mogłam ją utopić ? - powiedziałam śmiejąc się szyderczo i zamieniłam się w demona.
- Ona umie oddychać pod wodą
- Może i tak ,ale nie spotka złotej rybki - powiedziałam śmiejąc się.
- I co będziesz miała z tego ,że zabijesz ją ?
- Pozwól ,że wszystko wytłumaczę, ja jestem ta zła, ja jestem Eliza. Nigdy nie lubiłam Selene - proste. Wiesz pewnie tata wyszedł za demona ... Przez to on także stał się demonem. Żyłam w spisku z nim.Was dwie , te niedorajdy porzucił. Tak się składa ,że ja i ojciec należymy do tajnego stowarzyszenia Gwiazdy wieczornej. Działamy po to aby zdobyć pięć arfetaktów. Mamy już cztery. Jeden daje kontrolę nad czasem drugi pozwala leczyć wszystkie rany, trzeci umożliwia teleportacje, a czwarty pozwala widzieć wszystko i wszędzie. Został nam piąty. Daje on nieśmiertelność.
- I co z tego ? Po co musiałaś zamienić się rolami z Selene ? Hmm ?
- Sami tego nie zdziałamy, potrzebujemy źródła nowej mocy, którą jest Raimundo. Jakbyś nie wiedziała w nim płynie krew demona. Aha i zapomniałam jak zdobędziemy wszystkie pięć amuletów otworzymy więzienie demonów gdzie zamknięte demony są przeszło sto razy silniejsze od Raimunda. Zapanuje ciemność. Moim zadaniem jest tylko związać się z Raimundem.
- A do czego jestem Ci niby potrzebna ?!
- Potrzebuje twojej krwi ,aby zrobić eliksir śmierci którym zabije Safirę , bo przeszkadza mi tylko do dojścia do władzy.
- Nigdy Ci nie dam ani kropli !
- Haha ! - powiedziałam i przygwoździłam ją jednym ruchem do ściany i wyssałam krew. - To bay ! - zaśmiałam się i poleciałam ukatrupić Safirę.

Od Selene ( tej prawdziwej ) 
Nie wierzyłam na co ją stać. Teraz unosiłam się swobodnie na wodzie przytwierdzona łańcuchem do dna. Gdy nagle w wodzie pojawiła się złota rybka, to musiałabyć pomoc Od Noelii. Poprosiłam ją o pomoc. Udało się ! Wyszłam na piasek i pobiegłam ostrzec Safirę

< Safira ? :> 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz