piątek, 1 marca 2013

Od Selene

Jak zjawił się tam Raimundo miałam ochotę przywalić mu z ogona. ( Pewnie poleciałby na jakiś kilometr c: )
Syknęłam do niego.I już chciałam ,że sama sobie dam radę,ale i tak by nie zrozumiał,więc tylko pokazałam mu kierunek pustyni.
- I co córkę zamierzasz zamordować ? - krzynkęłam na mojego ojca
- A ty swojego ojca ? - zapytał z uśmiechem i zadał kilka ciosów które ja bez problemu ominęłam.
- Heh, może i jestem mniejsza ,ale twoja zręczność jest na poziomie emeryta!
- Ładnie to tak z ojca żartować, ty idiotko ?! - krzynkął i położył mnie na ziemię - Posłuchaj całe życie byłaś okłamywana , te aniołki i driady to szczere kłamstwo. Wszyscy robili cię w balona. Ty naprawdę jesteś smokiem, rozumiesz ?!
- To dlaczego gadam po anielsku ? Hem ?
- Bo się go nauczyłaś , czubie! A teraz słuchaj twoja matka to też smok! Ty też nim jesteś !!! Wszyscy cię okłamywali ,bo nie chcieli abyś doszła do władzy ! Byłaś najsilniejsza , rozumiesz ?!
- Nawet Noelia mnie okłamywała .... I co teraz chcesz ze mną zrobić ?
- Głupia ! Nie domyślasz się ? I tak jesteś najsilniejsza ,więc muszę cię zabić !
- A... a .. a.. powiesz mi coś jeszcze o mojej przeszłości ? - odpowiedziałam po cichu.
- Milcz ! - krzyknął i wyjął pazur. Powoli drążył mi nim dziurę w podgardlu.
- Proszę nie rób mi tego ... tato... - powiedziałam i odeszłam z tego świata. Nie mogłam dopóścić ,aby ojciec zabił stado ...

----------------------------
Teraz byłam duchem unosiłam się po cmentarzu i przechadzałam się wśród nagrobków ( jako wilk ). Dziwiłam się dlaczego ja jako duch nie jestem w grobie .... może dlatego ,że nikt mnie nie pochował ..... Czytałam napisy z grobów... Gdy doszłam do grobu z wygrawerowanym napisem " Tu spoczywa Eliza "
Zrobiło mi się żal .. mojej siostry. Teraz siedziałam na ławce rozmyślając ... jak to jest jak ktoś przed śmiercią dowiaduje się ,że tak naprawdę całe życie był oszukiwany .. .Przeglądałam swoje wspomnienia .. Tato już pewnie wymordował stado. Przed śmiercią wszystkie osoby zapamiętały mnie negatywnie ... Nigdy nikt nie kochał mnie prawdziwie.. nigdy nie miałam przyjaciół ... Nigdy nie przeżyłam miłych chwil ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz