poniedziałek, 11 marca 2013

Od Daris

Może nie było to zbyt miłe ale cieszyłam się że Selene nie żyje. Była moją jedyną poważną konkurencją o serce Raimunda. Safira boi się cokolwiek mu wyznać więc nie sprawia mi zagrożenia. Wiadomość że Selene żyje bardzo mnie wkurzyła tylko tego nie ukazałam jako elf moge maskować spokojnie wszystkie uczucia.
Łowcy z mojego królestwa dostali rozkaz żeby złapać kilka jednorożców. Z ich krwi robi się tradycyjny weselny eliksir. Są łapane zostawiają nam trochę krwi i je wypuszczamy.
-Niedługo nasz ślub Raimundo- powiedziałam do niego i go namiętnie pocałowałam. Raimundo musi się ze mną ożenić nie dość że jest idealny ale także ślub ze mną zmaże z niego wszystkie złe czyny które zrobił czyli stanie się aniołem.Jeszcze tylko tydzień i będziemy małżeństwem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz