sobota, 30 marca 2013

Od Rai'a

Coś mi tu nie gra nie pozwolę mu robić czegoś złego. Poszedłem do Selene wiem że ona będzie na mnie zła no cóż ale nie mogę przecież pozwolić żeby takie coś działo się w watasze.
-Selene wszyła poważna sytuacja i ze względu na to nie może się dzisiaj odbyć wasz ślub z Seanem.-powiedziałem ze smutkiem w głosie (oczywiście udawanym).
-Że co!?- Selene się wściekła
-Keshin stało się coś złego, a dokładnie mówiąc została zgwałcona nie wiemy kim jest sprawca więc do czasu znalezienia go ślub się nie odbędzie.- powiedziałem lodowatym tonem i delikatni ją objąłem.-Wiem że to miał być dla ciebie najważniejszy dzień w życiu ale ja nie mogę tego tak zostawić. Jest mi bardzo przykro ale muszę złapać winowajce.
-Dobre jako alfa musze sie zgodzić- powiedziała z rezygnacją.Porzegnałem sie i poszłem rozmyślać.
C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz