wtorek, 12 marca 2013

Od Raimunda

Większość boi się umierać ale ja czuje jakiś związek ze śmiercią.Przyjaciel obiecał mi kiedyś że to on kiedyś mnie osądzi za moje czyny. Spowodowałem kiedyś wiele śmierci.
"-Jestem złym co sądzi złych.Nie mówię że jestem sprawiedliwością jak większość ja jestem mordercą tak samo jak ci których zabijam. Jeżeli ktoś kiedyś cie zabije Rai to będę ja- powiedział mi któregoś dnia Ogami z Japonii"
Nie zasługuje na to żeby żyć wśród niebios moje ręce zostały splamione krwią. Dla tego zostanę strawiony przez ogień piekielny Ogamiego kiedyś mu powiedziałem że resztę wieczności obydwoje będziemy odpowiadać za swoje czyny.
Jak bym chciał to bym wybrał czy chce być aniołem czy demonem obydwie strony bardzo pragną mnie mieć po swojej stronie. Ale ja pragnę być normalnym jak reszta....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz