czwartek, 28 marca 2013

Od Raimunda

Safira zasnęła nie dokończywszy zdania ale to nic. Wyszedłem przed jaskinie i zacząłem rozmyślać. Nie chce mi się siedzieć bezczynnie. Postanowiłem się przejść usłyszałem piękny śpiew to była Keshin.
-Ładnie śpiewasz- powiedziałem ona natychmiast się odwróciła i pobiegła w inną strone. Kiedyś jej przejdzie. Postanowiłem wrócić do jaskini gdzie zastałem Seana który zaczął otwierać moją skrytkę.
-Nie ładnie jest grzebać komuś w rzeczach-powiedziałem opierając się o ścianę i tak jakby ją otworzył nic by nie zobaczył a w sytuacji ekstremalnej jak by mu sie udało to wszystko zniknie.
-Co sie tak stresujesz Selene kazała mi od ciebie pożyczyć jakieś rzadkie zioło,, chyba kamenie lub jakoś tak a że ciebie nie było to sam zacząłem szukać- powiedział a ja zobaczyłem w jego umyśle że chciał sprawdzić co ja tu trzymam nie wyczuł na szczęście mojej telepatia a ja mam zablokowany umysł. Podszedłem do szafki i dałem mu kamenie.
C.D.N u Seana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz