sobota, 30 marca 2013

Od Sean'a

- Gdzie tak pędzisz ? - spytałem Rai'a.
- Coś ty zrobił debilu ! -wykrzyczał.
- Ale co? - nie bardzo wiedziałem o co chodzi..
- Spodziewałem się po tobie wiele ale nie czegoś takiego ! - ryknął i rzucił się na mnie. Nie biłem go.
- O co ci chodzi ?! - dalej mu nie oddawałem bo nie wiedziałem o co chodzi.
- Już dobrze ty wiesz o co chodzi nie udawaj głupka ! - Bił tak mocno że wybił mi jednego zęba.
- Mam dość ! nie wiem o co ci chodzi a ty nie chcesz powiedzieć tylko bijesz ! - wydarłem się i rzuciłem na niego. Podbiłem mu oko i wybiłem ząb. Miałem okazję żeby mu wklepać to czemu tego nie zrobić ? Zamieniłem się w lwa i rzuciłem nim o drzewo. Zaskamlał. Podniósł się ale chwiał się na nogach. Złapałem go w zęby i rzuciłem o kolejne drzewo. Był cały zakrwawiony i ciągle się trząsł.
- Jednak nasz alfa nie jest wcale taki silny.. - powiedziałem dumnie. Nic nie odpowiedział. - Powiesz w końcu czemu się na mnie rzuciłeś ?

Rai ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz