sobota, 16 marca 2013

Od Selene

W nocy obudził mnie Sean swoim pukaniem do drzwi..
- Słucham ? - powiedziałam pół śpiąca.
Sean nie odpowiedział tylko szybko wlazł do środka i zamknął drzwi.
- Co się stało ?
- Raimundo mnie goni !!
- Co ?!
- No ,bo on mówił ,że nikogo nie przyjął ...
- Przecież to ja jestem tu samicą alfa . On mną nie rządzi ! Gdzie on jest ?!
- Za drzwiami ..
- Co ?! - powiedziałam i otworzyłam drzwi. Stał tam Raimundo.
- To ja już nikogo to stada przyjąć nie mogę ?!- kryknęłam
- Ty już nie jesteś samicą alfa ! Teraz ja i Safira jesteśmy razem !
- Nie masz prawa mnie wyrzucić i zdegradować !! - krzyknęłam i zatrzasnęłam drzwi.
- Nie smuć się - powiedział Sean ... - to wszystko przeze mnie
- Nie jestem smutna tylko wściekła. I to nie przez ciebie tylko przez niego !!!

< Sean ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz