środa, 13 marca 2013

Od Rapida

Podczas nocnych zwiadów byłem w katakumbach i tam zobaczyłem jak elfy łapią jednorożce a Daris patrzy na to i uśmiecha sie podnosem.Czym prędzej pobiegłem po Safirei wruciłem ru z nią.Zaczeła warczeć więc ja też.
-Zostaw je!!-warknołem gotowy do ataku 
-Bo niby co mi zrobisz??Jak tylko mnie tkniesz to wylecisz ze stada-rzekła Daris z kpiną w głosie 
-Jeśli wylece to co!!Ważne jest ich bezpieczeństwo-powiedziała Safira wskazując jednorożce na uwiąźie 
-Ta ty i tak nie masz czego tu szukać...Raimundo kocha tylko mnie-zaśmiała się Daris 
-Ty...ty...-zaczeła Safira i przeszła do ataku.Popędziłem za nią i uwolniłem jednorożce i zaczełem ogłuszać inne elfy.Safira zajeła się Daris.Zaczeła krwawić w wielu miejscach,Daris też...Na zboczu pojawił się Raimundo i zaczoł biec w naszą strone.Jednorożce już uciekły a elfy były nie przytomne tylko Safira dalej walczyła z Daris... 

CDN u Safiry lub Raimunda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz