piątek, 29 marca 2013

Od Sean'a

- No oczywiście że ja a niby kto inny ? - spytałem zirytowany.
- To od dzisiaj ty gotujesz. - powiedziała z szyderczym uśmiechem.
- To krasnoludki zrobiły tort ! -  zacząłem.
- Ale i tak ty gotujesz.. - powiedziała Selene i pocałowała mnie.
- Ehhh - powiedziałem zrezygnowany.
- Idź do Rai'a po zioła on będzie wiedział o co chodzi. -powiedziała z uśmiechem.
- Czemu ja ? - humor mi się zepsuł...
- A co ja mam iść ? - spytała i znów ten szyderczy uśmiech.
- Nie. To idę. - powiedziałem i ruszyłem w stronę jego jaskini
OPOWIADANIE RAI"A
- Dzięki. - odpowiedziałem niechętnie Rai'owi i ruszyłem w stronę wyjścia.
- Wiesz życzę wam wszystkiego najlepszego razem.. ale zrób jej coś albo wykorzystaj a do końca życia będziesz żałować. - powiedział z uśmiechem i wszedł w głąb domu. Ja wróciłem do domu..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz