niedziela, 10 marca 2013

Od Raimunda

Pytanie Safiry całkowicie mnie zbiło z tropu.
-Szczerze mówiąc Safiro jak się chce z kimś być to się o to walczy. - powiedziałem z uśmiechem- W miłości i na wojnie zasady nie obowiązują.
Spojrzała na mnie znowu dziwnym wzrokiem. 
-O co chodzi Safiro?- zapytałem zaciekawiony.
-Nie nic.- powiedziała.Mi myśl wpadła pewna piosenka którą usłyszałem jak byłem wśród ludzi. Aż porostu musiałem ją zanucić
-Ludzie mówią..wciąż którą drogą kroczyć masz nie możesz się różnić, bo masz być taki sam i nie zadawać pytań i w szeregu prosto stać...- śpiewałem cichutko pod nosem.
-Co to?- zapytała z zainteresowaniem.
-To piosenka która dobrze opisuje to co się działo w moim życiu.-powiedziałem i wróciłem do nucenia w taki sposób że usłyszała tylko co drugie słowo.
C.D.N u Safiry

O to piosenka którą nucił Raimundo.
http://www.youtube.com/watch?v=tonOPLdq2NQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz