wtorek, 12 marca 2013

Od Safiry

Gdy Raimundo poszedł pogadać z aniołem poraz pierwszy w życiu chciałam porozmawiać z Podmieńcem Rapida.To było dziwne uczucie ale sprubowałam,wołałam go myślami i znów byłam koło niego. 
-No Safiro...nie myślałem że będziesz chciała sie ze mną zobaczyć-rzekł tamten ze ździwieniem 
-Tsia...sama tego nie wiedziałam-odrzekłam 
-Chcesz coś do picia??Do jedzenia??-spytał mnie 
-Nie raczej nie...Tylko jak ty się zwierz??-zapytałam 
-Jam jest Blodspil-rzekł-Co cie do mnie sprowadza?? 
-W sumie to nic ważnego tylko jedno pytanie...-raczełam-Czy masz moze jakiś elixir odwagi?? 
-Odwagi powiadasz??-mruknoł pod nosem i podszedł do pułeczki z fiolkami-tak mam coś takiego... 
-A dał byś mi??-zapytałam z nadzieją w głosie 
-Tak dam ci-szepnoł mi do ucha-ale obiecaj że będziesz moja-dodał 
-Twoja to ja być nie mogę...-zaczełam zdenerwowana 
-No coż wiedziałem że to powiesz...-powiedział ze smutkiem-mam dla ciebie nowine...niedługo twój kochanek dołączy do twojej watachy-rzekł i podał mi slakonik a ja spowrotem byłam przed swoją jaskiniom.Chciałam pobiec do Raimunda i zapytać czy ktoś do nas dołączył ale nie chciałam mu przeszkadzać,w końcu niedługo będzie żenić sie z Daris...Poszłam do jaskini i położyłam się spać gdy na progu jaskini stanoł Rapid (mój brat nie podmieniec) i rzekł że chce mi coś pokazać 

CDN u Rapida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz