czwartek, 14 marca 2013

Od Safiry

Gdy Rapid pokazał mi jak Daris łapie jednorożce wpadłam w furię,futro zapaliło sie błękintnym ogniem i zgasło gdy Daris powiedziała że Raimundo mnie wyżuci nie przejełam się zbytnio ale gdy powiedziała że Raimundo będzie tylko jej to mnie zabolało.Na mojej szyji spoczywały dwa flakoniki,zdjełam je i przeszłam do ataku.Gdy walczyłam z Daris kierowała mną ślepa furia a nad moim ciałem panował Blodspil,oczy mieniły się czerwienią a sierść co chwila buchała ogniem.Nagle zjawił się Raimundo,nie przejełam się nim,chciałam tylko zemścić się na Daris za tą zniewage.Raimundo wyglądał na wściekłego a Rapid patrzał na naszą (moją i Daris) z przerażeniem. 
-Głupia...Jakbyś nie wiedziała że on zawsze będzie mój-rzekła Daris i zaśmiała się 
-Ty nic nie wiesz!!Czego odemnie chcesz??-warknełam i skoczyłam na nią 
-Myślisz że nie wiem że kochasz Raimunda??-spytała ze złością 
-Może i kochjam ale to nie twój interes!!-odpowiedziałam a Raimundo słyszał całą rozmowe.Przerwałam walke i ruszyłam w strone naszych dawnych tyretorium ze łzami w oczach a w głowie miałam buże myśli ale wciąż mnie dręczyło jedno...co Blodspil miał na myśli z tym kochankiem... 

CDN u Rapida,Raimunda lub Daris

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz