poniedziałek, 18 marca 2013

Od Sean'a

I znowu się nawaliliśmy... wracaliśmy do domu dość długo.. nie wiem czemu..
- To jak śpimy ? - spytałem chwiejąc się na nogach.
- Tak jak mówiłam.. - powiedziała i położyła się na swoje posłanie.
- Nie odpowiada mi to. - powiedziałem i ułożyłem się obok niej. Odepchnęła mnie na podłogę.
- Idź do siebie. - powiedziała ze złością.
- Odmawiam. - powiedziałem ułożyłem się obok niej i pocałowałem ją. Znów wylądowałem na podłodze.
- Mam ci pomóc tam trafić ? -spytała ironicznie.
- Tak. - odpowiedziałem a ona wstała i ruszyła chwiejąc się na nogach w moją stronę. Zaprowadziła mnie do "mojego" pokoju.
- Co to jest? - spytała.
- Legowiska ? - odpowiedziałem zdziwiony.
- Ale ja ich tu nie pamiętam...
- No ale są.. - odpowiedziałem i położyłem się na jednym z nich. Zrobiłem je wcześniej..
- Dobranoc. - powiedziała i ruszyła w stronę drzwi. Oczywiście zagrodziłem jej drogę..
- Jeżeli ja nie mogę spać z tobą to ty będziesz spać ze mną.. - powiedziałem i zaprowadziłem ją na posłanie.
- Daj spokój..
- Dobranoc. - powiedziałem i zamknąłem drzwi. Nie protestowała. Była zbytnio zmęczona. Położyłem się obok niej ale nie spałem. Nie mogłem. Czułem że coś się stanie. Gdy nagle ktoś zapukał do drzwi.. Poszedłem otworzyć bo Selene spała. Otwieram a tam Raimundo...

Rai, Sel ? które dokańcza? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz