sobota, 16 marca 2013

Od Sean'a

To nie była moje pierwsza wataha.. W całym życiu byłem w wielu watahach. Mam duże doświadczenie jeżeli chodzi o życie. Pływałem sobie to było moje ulubione dotąd zajęcie. Gdy nagle zobaczyłem wilczycę od której uroda biła po oczach.. Dawno takiej nie widziałem. Moją uwagę przykuł jej ogon, bo rozmywał się jak mgła. Postanowiłem się przywitać. Chyba zdziwiła się na mój widok. Zresztą dziwnie się zaczęła nasza znajomość.. tak nagle straszę dziewczynę :D .
- Opowiedz coś o sobie. - zaproponowałem. Zrobiła dziwną minę. Chyba nikt do niej nigdy nie mówił prosto z mostu.
- Jestem tutaj Alfą..
- Aaa. Ja jestem Sean lub Kon możesz mówić jak ci lepiej... - powiedziałem z uśmiechem.
- Ja jestem Selene.
- Podoba mi się to imię. - Nawet nie wiem czemu to powiedziałem..
- Hehe. Mi twoje też. - odpowiedziała i promiennie się uśmiechnęła. Nie mogłem się napatrzeć na nią.
- Mogła byś mnie oprowadzić ? - zaproponowałem. Tak na prawdę chciałem ją poznać i spędzić trochę czasu ..
- Czemu nie ..  - odpowiedziała i ruszyliśmy rozmawiając po drodze.


Selene jedziesz :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz