sobota, 16 marca 2013

Od Safiry

Gdy Raimundo mnie dogonił byliśmy koło Diamentowego jeziora,powiedział że będzie żył w piekle juz na wieki a Daris jest sama.Zasmuciłam się że moje życie nigdy nie zazna szczęścia,radości i miłości...Czułam jakby cały mój świat,całe życie legło w grózach a dusza nalerzy do Blodspilsa.Nie wiedziałam co powiedzieć,jak się zachować,moje myśli mówiły tylko o tym co Blodspil mi powiedział o moim byłym.Łzy napłyneły mi do oczu a wspomnienia przysłoniły widok...Byłam tam ja i Folke,pocałował mnie i wtedy zaatakowało nas stado wilków a wśród nich był...był...Raimundo!!Tęskniłam za spędzonymi chwilami z Folkem i jego rodzinom ale pragnienie nie przywróci mu życia... 
-Rai...co byś zrobił gdyby na twoich oczach ktoś zabił osobe bliską twego serca??-spytałam z wolna 
-No w sumie to sam nie wiem-odrzekł po chwili ciszy-a czemu pytsz?? 
-Bo ja przeżyłam takie coś-powiedziałam cicho 
-Przykro mi...-powiedział 
-Ja muszę odejść...-powiedziałam patrząc mu w oczy 

CDN u Raimunda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz