niedziela, 10 marca 2013

Od Safiry

Gdy Raimundo powiedział że on i Daris są zręczeni chciałam pobiec jak najdalej ale łapy miałam jakby z ołowiu.Wszystko co wydażyło się w moim życiu było pasmem nieszczęść...Chciałam mu powiedzieć co do niego czuję ale nie miałam odwagi,w końcu on był alfą a ja zwykłym zwiadowcą.Byłam na siebie wściekła gdy nagle przypomniała mi się rozmowa z podmieńce,spojżałam na szyje i zobaszyłam flakonik...Moża go użyje??pomyślałam ale natychmiast odżuciłam tę myśl. 
-Nie niemożliwe by uciekła ona taka nie była...-rzekłam po namyśle 
-Choć to w sumie sam nie wiem co się z nią stało-odpowiedział a ja już nie mogłam wytrzymać 
-Raimundo...Czy też miałeś tak kiedyś że kogoś pokochałeś ale nie możesz z nim być??-spytałam cicho.Spojżał się na mnie jak by pierwszy raz mnie widział a mnie ogarnoł dziwny niepokuj... 

CDN u Raimunda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz