wtorek, 7 maja 2013

Od Chiwy

-Oj przepraszam- powiedziałam kiedy wpadłam na jakiegoś wilka, ale po chwili podniosłam głowę...
-Hah nic się nie stało- powiedział miło Jumper.
-Nigdzie nie ma jego śladów.. Trop się urwał- powiedziała smutna Mira.
-Tak mi przykro..- powiedział Jumper ale skończył kiedy usłyszał płacz Mirry.
-Już malutka ten stary pryk na pewno się znajdzie.. pamiętasz te historie o których nam opowiadał?- postanowiłam pomóc jej sie uspokoić.
-Taak.. opowiadał nam swoje własne przygody.
-Z każdej wyszedł cało więc wszystko będzie dobrze.. Dość na dziś zrobiłaś wróć do naszej jaskini i się porządnie wyśpij- powiedziałam a ona tak zrobiła. Kiedy zniknęła z pola widzenia sama nie zdążyłam już powstrzymać łez..
-Nie dam już rady.... więcej udawać silnej..
JUMPER?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz