czwartek, 2 maja 2013

Od Safiry

- Wiedziałyśmy że dlugo nie wytrzymasz... - powiedziałam i ruszyła w jego stronę.Zabrałam mu fartuch i podeszłam do lodówki,Wyciągnełam świerzego królika i poćwiartowałam go.Postawiłam garnek na ogniu i odczekałam,po chwili wlałam oliwę i posiekałam cebule i wrzyciłam do garnka,gdy dodałam czosnek i kompozycje ziuł wszyscy wydali z siebie ciche westhnienie,gdy dodałam królika Lucy podeszła do mnie
-Ciociu??Nauczysz mnie tak gotować??-spytała malutka
-Tak jasne...a wiesz że serca chłopaka dotrzesz przez żołądek??-odpowiedziałam jej
-Serio??-odparła Lucy
-Tak jasne a teraz wolaj wszystkich do stołu bo zaraz podaję-powiedziałam i zdjełam potrawkę z ognia
-Gdzie się nauczyłaś tak gotować??-spytali się mnie wszyscy
-No cóż...jak się podrużowało z Wirru to wie się to i owo-powiedziałam i uśmiechnełam się

Sean??Selene dokończcie??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz