poniedziałek, 27 maja 2013

Od Jumpera

- Czyli się zabawimy. - powiedziałem z uśmiechem i otworzyłem analizę.
- Ale ty dopiero co walczyłeś! musisz odpoczywać ! - krzyczała chiwa.
- Nie marudź... - rzuciłem wkurzony. - Jest około 250 - 300 wilków. Są podzieleni na magów, zmieniaczy ciał i zwykłych wojowników.
- Trochę dużo ich.. - powiedziała zmartwiona Safira.
- Damy radę! - krzyknęła pełna energii Erza. Skąd ona się tu wzięła ? ehh nie wiem..
- Gdzie Lucy i chłopaki ? - spytałem ją.
- Nie wiem. - odpowiedziała.
- Jak to !? idzie wojna a ty ich olewasz ? - wrzasnąłem wkurzony.
- Pokonałam cię więc jestem samodzielna będę robić co mi się podoba.. - powiedziała obrażona.
- Grr.. dzieciaki. - wymamrotałem pod nosem.
- To co robimy ? - spytała Chiwa.
- Stawiamy im czoła. - odpowiedziałem z uśmiechem.

Safira ? Chiwa ? ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz