środa, 29 maja 2013

Od Sean'a

- Czyli jesteś w stanie poświęcić dawną rodzinę dla nowej ? - spytałem z niedowierzaniem.
- Mam tylko jedną rodzinę i oni nią są ! - wykrzyczał.
- Nie dajesz mi wyboru. - powiedziałem. - Technika przywołania ! Hatake - Władca Ładu !
- Hatake ? Haha ! czyżbyś chciał zginąć ? wybierając najsłabszego smoka jesteś na dobrej drodze ! - śmiał się Rai.
- Dobrze. - powiedziałem pewnie i stanowczo. - Sprawdźmy to.
- Nie mogę się doczekać. - rzucił i ruszył na mnie. Hatake się nie ruszył. Gdy byli 10 metrów przed nami Hatake dotknął końcówką ogona Ashe. Ona skurczyła się do wielkości myszy.
- Jak ty to ? to niemożliwe... - majaczył. Zmieniłem się w człowieka. Podszedłem do niego. Też zamienił się w człowieka.
- A Chiwa ? Mira ? uratowałeś je. Umarłeś a potem byłeś aniołem. Odwiedzałeś nas. Ja jeszcze wtedy miałem w sobie Renji'ego więc byłem zły. Potem wróciłeś z nimi. Chiwa jest teraz z Jumperem. Moim siostrzeńcem. Nikogo nie kojarzysz ? - spytałem z nadzieją.
- Chiwa jak mogę wrócić ? - wysłałem jej w myślach.
- Jumper wysyła ci dane. - odpowiedziała.
- Nie wiem o kim mówisz. Ja nie umarłem. Żyję tu i nigdzie indziej. - powiedział.
- Jak tak pomyślałem to stwierdziłem że nie poświęce rodziny czyli tego co kocham dla takiego gnoja jak ty. Nie jesteś tego wart. Wystawiłeś nas więc nie oczekuj że będziesz tam kiedykolwiek mile widziany. - powiedziałem z uśmiechem. W oddali było widać zbliżającą się Nao. Wypowiedziałem zaklęcie i pojawiłem się w lesie.
- Kochany dom nie jest ciebie wart. - powiedziałem z myślą że Rai to słyszy. Było słychać walkę więc ruszyłem w stronę odgłosów.

Rai a co ty robisz ? ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz