środa, 29 maja 2013

Od Raimunda

Zrobiłem zdziwioną mine.
-Chcesz mnie w ten sposób przekonać że te dwa lata mnie niby szukaliście?- spojrzałem z niedowierzającą miną.
-Jakie dwa lata minęły tylko 2 miesiące... - powiedział zdziwiony.
-Te dwa lata mnie nauczyły czegoś ważnego.. że to co jest najważniejsze mam tutaj. - powiedziałem zwrócony do niego plecami.- A ta historyjka to sprytny pomysł żeby mnie podejść ale już raz komuś raz udało się mnie podejść więc to więcej nie podziała.
Powiedziałem i tym razem skupiłem swoją moc w dłoniach i mu przywaliłem. Wtedy skupiłem się i wywołałem smoka.
-Asha. Matka cieni..- uśmiechnąłem się ponieważ nikt nie był w stanie jej pokonać. Powstała jakby z mojej aury, byłem w środku niej.

-Rai co się z tobą stało?- zapytał zdziwiony.
-Nie pozwolę ci skrzywdzić mojej rodziny!
SEAN?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz