niedziela, 19 maja 2013

Od Jumpera

- Ale do czyjego domu ? - spytałem zdziwiony. Wiedziałem że jak pójdziemy do Seana to od razu zasnę..
- Do Safiry. - powiedziała Chiwa.
- Mam sprawę w razie czego Jumper skontaktuj się ze mną. - powiedział Sean i zniknął.
- Ehh. Ciekawe gdzie jest Mira.. - powiedziałem i zwinąłem skrzydła.
- No właśnie nie spotkaliśmy się... - powiedziała Chiwa.
- Masz coś ? - wysłałem Mirze w myślach.
- W chwili obecnej zgubiłam trop. Na końcu musieli się teleportować. - odpowiedziała.
- A w jakim miejscu jesteś ? - spytałem.
- Przy jeziorze.- odpowiedziała.
- Chiwa jest coś jeszcze.. Mira doszła do jeziora i trop się urwał.. musieli się teleportować.
- Ale nasz urwał się na polanie.. - powiedziała zdziwiona.
- Mira chodź do Safiry tam obmyślimy co dalej. - wysłałem jej.
- Dziwne... - powiedziała Chiwa i otworzyła drzwi.
- Jak oni mogli być w 2 miejscach ? - spytałem.
- A może Rai uciekł i złapali go drugi raz ? - spytała Chiwa.
- O cześć Jumper. Jak poszukiwania? - spytała Safira.
- Znów martwy punkt.. - powiedziałem zniesmaczony i położyłem się na posłanie Chiwy. Byłem strasznie zmęczony ale udało mi się nie zasnąć.
Chiwa ? piszcie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz