poniedziałek, 6 maja 2013

Od Sean'a

- Patelnia by wystarczyła ! Nie musisz mnie wojskiem szczuć ! - krzyknąłem zdezorientowany.
- To nie na ciebie idioto.. - powiedziała a Wirru zaczął się śmiać.
- To na co ? - spytałem i się położyłem nie mogłem długo stać po nie miałem przedniej łapy.
- Żeby znaleźć Raimunda. - powiedziała Safira.
- Ale jak go znajdziemy to co ? Porywacze nas zabiją.. - powiedziałem. - Nasz skład jest osłabiony i do tego Daris..
- To że ty jesteś osłabiony nie znaczy że cała wataha jest. - powiedziała obrażona Safira.
- Beze mnie i tak nie dacie sobie rady ! - powiedziałem oburzony.
- Tylko się nie popłacz. - powiedziała Safira.
- Podejdź tu. - powiedziałem wkurzony.
- Po co ? Droga taka sama. - odpowiedziała Safira a Wirru leżał i się z nas śmiał.
- Moglibyście być małżeństwem. Ciągle się kłócicie. - rzucił Wirru.
- Nie wziąłbym idiotki za żonę. - powiedziałem a na czole żyłka pulsowała mi coraz mocniej.
- Ja idiotka ?! powiedział największy arogant w stadzie ! i do tego samolub ! - warknęła i krzywo na mnie spojrzała.
- Jak na razie to ty jesteś samolubna i arogancka. - warknąłem.
- I właśnie o to mi chodzi. - jęknął Wirru a Safira walnęła go w głowę.
- Podejdź no tu. - powtórzyłem.
- Sam sobie podejdź. - warknęła.
- No chodź tu. Zamienię cię w faceta i ci wklepie bo bab nie bije chociaż nie wiem czy ty babą jesteś. - powiedziałem i się zaśmiałem. Nagle ktoś złapał mnie za ogon.
- O Tata ! - krzyknęło szczenię.
- Reventus co tu robisz ? - spytałem z uśmiechem.
- A jestem na spacerze. - odpowiedział i wskoczył mi na plecy.
- A gdzie mama ? - spytałem zdziwiony że jest sam.
- A gdzieś tam. - powiedział i wskazał kierunek łapą.
- Reventus ! - krzyczała Keshin. Wstałem i poszedłem do niej z małym na plecach.
- A ty gdzie nie skończyłam z tobą. - powiedziała Safira.
- Możesz poczekać. - powiedziałem poważnie.
- Sean ! co ty tu.. czemu nie masz łapy ?! - krzyknęła Keshin.
- Ehh Raito mnie tak potraktował ale z nim koniec. - powiedziałem z uśmiechem.
- A kto to ?! - spytała Keshin wskazując na 'wojsko' Safiry.
- Nie wiem niech ona ci tłumaczy. - powiedziałem i się położyłem.
Keshin Safira ? która :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz