czwartek, 2 maja 2013

Od Wirru

Obudziłem się w jaskini i poszedłem poszukać Safiry.W tym celu poszłem do twierdzy ran-koshi i zaminiłem się w elfa by zaoszczędzić sobie czasu.Gdy dotarłem do twierdzy usłyszałem Safire 
-Kto tu jest??-spytała 
-Spokojnie to tylko ja-powiedziałem i zaśmiałem się 
-A to ty Wirru-powiedziała spokojniejsza-nie skradaj się tak do mnie w postaci elfa 
-Dobrze tylko już spokojnie-odparłem -choć pokażę ci coś 
-a co takiego??-spytała 
-twojego opiekuna-rzekłem i ruszyłem do doliny sokojnych 
-Jakiego opiekuna??-doptywała się Safira a ja milczałem jak grub.Po jakimś czasie dotarliśmy na miejsce a ja wskazałem pewnego Feniksa 
-To jest Ozyryks i od dzisiaj będzie twoim kamonem-powiedziałem jej gdy ona zrobiła oczy jak talerze 
(to jest Ozyryks

  

Safira??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz