niedziela, 26 maja 2013

Od Sean'a

Dokończenie Safiry
- Wiem. - powiedziałem. - Dlatego udawajmy że wszystko idzie po jej myśli.
- Ale wtedy naprawdę może nas zaskoczyć ! - powiedziała Safira.
- Nie zaskoczy. Skupmy się na szukaniu Rai'a bo czas mija... a jesteśmy już tak blisko.
- Boje się o niego.. jakby mógł to by się odezwał..- powiedziała Safira i posmutniała.
- Heh.. bać się o tego dupka ? - zaśmiałem się. Wiedziałem że to w końcu Rai... poradzi sobie.
- Znów zaczynasz ? Ja mówię serio.
- Znasz go tak długo i nie wierzysz w niego ? - spytałem poważnie.
- Sama nie wiem. - powiedziała i spuściła głowę.
- To się zastanów.. bo gadasz głupoty. Nie wiem co on w tobie widzi.. - rzuciłem i zostawiłem ją samą.
Dokończenie Jumpera
- Erza gratulacje. Moja krew. - powiedziałem ucieszony głaszcząc ją po głowie.
- Jak im coś obiecujesz to racz mnie poinformować.. - powiedział wkurzony Jumper.
- On mógł zginąć ! - krzyknęła Chiwa.
- Chyba nie ? - spytałem roześmiany.
- Naprawdę? Uważasz mnie za słabeusza -.-  - powiedział oburzony Jumper.
- Ale tak naprawdę mogło być ! - krzyknęła jeszcze raz.
- To wy się kłóćcie a ja idę do domu. - powiedziałem przeciągając się.
- To przez ciebie się kłócimy ! - krzyknęli równo.
- Oj tam Oj tam... - rzuciłem robiąc kroki w stronę domu.
- Idziemy do Safiry. - powiedział Jumper i teleportował nas tam.
Chiwa ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz