niedziela, 19 maja 2013

Od Raimunda

Po tygodniu spędzonym wraz z nimi czułem coś dziwnego.. Było to przywiązanie do tej wyspy i.. jakby zapomnienie o czymś innym... Poznałem wszystkich na wyspie i tak samo jak Xavery starałem się unikać Yume. Ja i Xavery bardzo dobrze się dogadywaliśmy. Dzisiaj miałem zdecydować czy zostaje. Wraz z Alexem i Xaverym szliśmy do mistrza.  Kiedy doszliśmy do wielkiego salonu gdzie zazwyczaj przesiadywał mistrz z Renem... Ps. Oni są parą z tego co sie dowiedziałem O.o....  Wszyscy na wyspie mieli jakby swój własny świat co było bardzo ciekawe. Nao była zawodowym strzelcem z broni palnej, Anastazja jest bardzo dobra w leczeniu ran, Alex i Xavery to mistrzowie ninja, Yume jest doskonała w manipulowaniu ( zwierzętami i ludźmi) , Neko jest najlepszym zwiadowcą a Haike i Matt są praktycznie nie pokonani w walce. Ren i Mistrz są bardzo biegli we wszystkich dziedzinach. Każdy z nas uczył sie magii.  Kiedy weszliśmy do sali spotkań w zamku.
-Hej Raimundo.- powiedzieli obydwaj na raz.
-Dobry.. Ja jednak podjąłem decyzje na temat pozostania na wyspie- powiedziałem na początku poważnym głosem - ZOSTAJE.
-Dziękuje. Jak już pewnie wiesz raz na jakiś czas wykonujemy misje w 2-4 osobowych zespołach. Ty oczywiście jak się zgodzisz będziesz w zespole wraz z Nao, Xaverym i Neko.- powiedział uprzejmie Mistrz.- Jutro dostaniecie instrukcje na temat misji. Rai myślałeś już nad tym w czym chcesz się szkolić dodatkowo?
-Mmm nie jestem pewien ale chyba jak Xavery i Alex chciałbym być ninja, ponieważ to jest bardzo ciekawe...- powiedziałem a chłopaki spojrzeli na mnie.-No co?
- To już się bież do pracy.- powiedział Alex.
-Już dobrze zbierajcie się i idźcie poćwiczyć- powiedział mistrz a my wyszliśmy. Już rozumiem na tej wyspie wszyscy jesteśmy dla siebie rodziną.. Każdy bez przeszłości.. Razem siebie bronimy.
C.D.N u mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz