wtorek, 21 maja 2013

Od Safiry

Gdy Sean wyszedł weszli Chiwa i Jumper.
-Hej Safira gdzie Sean??-spytali
-polazł-odparłam
-aha...-odpowiedział Jumper
-o co chodzi??-spytałam
-Chyba znaleźliśmy Rajmunda-powiedziała ucieszona Chiwa
-to świetnie-rzekłam entuzjastycznie
-też tak myślimy-odezwał się Jumper
-ech...to powodzenia.Ja idę po Filie i Ricka do szkoły-powiedziałam i wyszłam.W drodze powrotnej dzieciaki pobiegły do domu a ja poszłam na zwiady.Tam usłyszałam coś dziwnego...rozmowę, stałam się niewidzialna i podeszłam bliżej. Zobaczyłam Daris i jej generała.
-Jak tylko ich czujność osłabnie to zaatakujemy-powiedziała Daris
-Tak jest!-odparł drugi elf.
-A jak mój plan się ziści to moja zemsta się dopełni i Safira straci wszystko co kocha-powiedziała Daris szyderczo. Zawróciłam i pobiegłam kawałek by poszukać Seana gdy ktoś z tyłu się odezwał.
-Safira??Co ty tu robisz??-spytał ów ktoś

Kto dokończy??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz