poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Od Keshin

 - Jasne! - Ucieszyłam się i rzuciłam na niego
- Ałaa- Syknął
- Ops.. Nic ci nie jest?
- Nic... Tylko trochę kręci mi się w głowie
- Ale na pewno?
- Tak.. Nie denerwuj się
- Mam powody- Mruknęłam pod nosem
- Co? - Spytał
- A nic - Zaśmiałam się
- Zamkniesz oczy?- Spytałam
- No nie wiem
- Plisss! Bo się obrażę!
- No dobra! - Zaśmiał się i zamknął oczy 
Obeszłam go od tyłu już chciałam się rozdwoić gdy zobaczyłam znak na jego szyi..
- Ten znak... - Syknęłam
- Keshin? Coś nie tak? - Zapytał speszony
- Nie skądże! 
Szybko się rozdwoiłam
Wybieraj. Która to ja? - Powiedziałam. Wiedziałam ze której nie wybierze i tak będzie dobra bo się zdwoję.
- Emm... Ta po lewej!- Walnął z mosty
- Nie!- Zażartowałam
- Ta z prawej?
- Hah..- Roześmiałam się i Zjednoczyłam
- Jesteś zmęczony?
- Może troszkę
- To odpocznij- Powiedziałam i go pocałowałam
Pójdę coś upolować
Ruszyłam na polane. Była gdzieś 23.
Usiadłam na środku
- Ten znak.. To jest... Jing... Ale gdzie jest..- Nie zdążyłam powiedzieć gdy zapadłam w głęboki sen
Obudziłam się w jaskini
- No nareszcie! Śpisz tak długo
- Powiedz prawdę.. Jesteś połówką Jing?- Spytałam
Skąd to wiesz?
- Bo ja jestem Jang...
(Natsu? Uzupełnisz me dzieło? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz