poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Od Natsu

- To nie tak bo ja cie strasznie kocham.. ale boje się odrzucenia..
-Nie masz powodu żeby się bać. - odpowiedziała i przytuliła mnie.
- Czy chciała byś... no wiesz... - zaczołem a ona dziwnie się na mnie popatrzyła. - no..ten być ze mna ?
- Myślałam że nigdy nie zapytasz.. - powiedziała z uśmiechem. - no pewnie że chcę !
- Ale sie wystraszyłem.. - odechnąłem z ulgą.
- Czego ? - spytała zdziwiona.
- Że odmówisz.. - powiedziałem i przytuliłem ją mocno a ona mnie pocałowała.
- Idziemy się przejść ? - spytała a ja skinąłem głową na tak.
- Gdzie idziemy ? - spytałem zaciekawiony.
- Zobaczysz.. - odpowiedziała a ja bardziej się zaciekawiłem.
- Nie mam wyboru jak czekać.. - powiedziałem z uśmiechem. Poszliśmy nad piękny wodospad.
- Lubisz pływać ? - spytała mnie po czym wskoczyła do wody.
- Nie za bardzo.. - odpowiedziałem z grymasem.
- Czemu ? wskakuj !
- Ale ja nie lubię wody.. - powiedziałem po czym położyłem się na brzegu.
- Żałuj ! - krzyknęła i zanurkowała. Wystraszyłem się. Myślałem że ona tonie a ja nie umiałem pływać i nienawidziłem wody...
- Keshin ! - krzyknąłem.
- Co ? - spytała wynurzając się.
- Nic ci nie jest ?! - spytałem przerażony.
- A co ma mi być ? - spytała wychodząc z wody.
- Myślałem że toniesz.. - powiedziałem z ulgą wiedząc że nic jej nie jest.
- Głuptasie..- powiedziała.
- Idziemy. - powiedziałem i złapałem ją za łapę.
- Ale gdzie po co ? - pytała.
- Zobaczysz. - powiedziałem i zawiązałem jej oczy.
- Wiesz możesz mi je odwiązać ? i tak nie będę podglądywać.. - powiedziała zdenerwowana.
- Dobrze.. - powiedziałem zdziwiony.
- Jak zostałam zgwałcona miałam zawiązane oczy i od tego czasu wiesz.. mam urazę.. - powiedziała rozluźniając się.
- Przy mnie nic ci nie grozi... - powiedziałem lekko speszony. Ale ucieszyłem się że to powiedziałem. Doszliśmy do dużej jaskini. Odkryłem jej oczy.
- Czy chcesz ze mną mieszkać ? - spytałem i przygotowałem się na najgorsze.
C.D.N u Keshin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz