poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Od Sean'a

- Nie teraz zajęty jestem.. - powiedziałem spokojnie.
- Do dzieci wypierdalaj ! - wydarła się Selene. Raito zaczął się ze mnie śmiać, Rai'owi też było do śmiechu.
- Nosz kurwa mać ! Safira jest z nimi ! Jak będę chciał to pójdę! Ja pierdole ! - wybuchnąłem i przeniosłem Selene do Japonii. Miała jakieś kilka tysięcy kilometrów do przebycia więc szybko nie wróci..
- Wypierdoliłem ją do Japonii możemy wrócić do walki. - powiedziałem wkurwiony.
- Oj biedactwo.. leć do dzieci bo żona będzie zła.. - zadrwił Raito. Rai się nie odzywał ale nie mógł się powstrzymać od śmiechu.
- Nosz kurwa mać wal się! - wydarłem się i zamieniłem w siebie 5 razy większego.. Chwyciłem Raito za nogę i rzuciłem o ziemię. Przed rzutem zmniejszyłem go. Był mniejszy od moich dzieci.
- Wyładowałeś się ? - spytał roześmiany Rai.
- Tak. - powiedziałem wracając do normalnego rozmiaru.
- Odmień mnie ! - krzyczał Raito.
- Ty Rai patrz do domu wracać nie muszę ! dzieci do mnie przyszły ale jakoś tak zbrzydły ! - zaśmiałem się a Raito się wkurwił.
- Ja też bym takiej brzydoty nie zaadoptował! - zadrwił Rai. Raito tak się wkurwił że się powiększył..
- Koniec żartów... nie będę się powstrzymywał.
- Sean ! zdejmij tej jebany naszyjnik ! - wydarł się ponownie Rai. Ale zanim go ściągnąłem obejrzałem się czy nie ma nigdzie wkurwionej Selene..

Rai kończ to zanim Seler wróci ! boje się ;'<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz