czwartek, 18 kwietnia 2013

Od Sean'a

Dokończenie Raimunda
- Nie jestem mięczakiem wal się!
- Nie kłóćcie się! - powiedziała Safira. - Sean mnie uratował...
- Ale to przeze mnie przeszło na ciebie.. - powiedziałem zawiedziony. - Gdybym z nim nie zerwał umowy to nie przyszedł by do ciebie ..
- Teraz mamy na głowie Raito. - przerwał Raimundo.
- Tsa... on jest nad jeziorem.. - powiedziałem z uśmiechem.
- Jak to ? Skąd wiesz ? - pytał Rai.
- Jezioro to mój teren. - powiedziałem poważnie a po chwili znów się śmiałem chociaż wszystko mnie bolało i nie miałem mocy..
- Chciałbyś... - powiedział Rai.
- Idziemy czy nie ? - spytałem zniecierpliwiony. - Ale Safira zostaje...
- Co ?! Ja idę z wami. - protestowała.
- Nie Safiro... Sean ma rację... czekaj na mnie.. - powiedział Rai i pocałował Safirę.
- Chodź Romeo. - powiedziałem ciągnąc go za futro. Przed jeziorem rozdzieliliśmy się. Żeby podejść tam z 2 stron. Nie wychodziłem z krzaków. Stałem się niewidzialny. Czułem że Raito tu jest tylko nie mogłem sprecyzować gdzie. Czułem jego zapach... jego moc... Zobaczyłem na przeciwko Rai'a.
- Chyba jest w wodzie. - wysłałem mu w myślach.
- Jest ktoś jeszcze... - odpowiedział w myślach Rai.
- Chodźcie tu dupki ! - krzyczał Raito. - Mam tu kochaną demonicę !
- On ma Safirę ! - wysłał mi Raimundo. Nie wiedziałem co robić.. Raito na pewno miał jakiś plan..
Raimundo ? ;33
Dokończenie Keshin
Szedłem na jezioro a że mieszkam niedaleko Keshin usłyszałem rozmowę. Tak odruchowo skoczyłem na tego wilka. Przypadkowo przegryzłem mu gardło.. szarpał się więc to było nieuniknione..
- Dzięki ... - powiedziała Keshin.
- Spoko. - powiedziałem. - Pozdrów Natsu !
- A jego niby czemu ? - spytała zdziwiona.
- Powiedz mu jak się nazywam na pewno będzie wiedział o co chodzi ! - powiedziałem i wyszedłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz