sobota, 27 kwietnia 2013

Od Raimunda

Poszliśmy nad jezioro.
-Haha gdybyś zobaczył jej minę jak sie zmieniłem w siebie.. normalnie popłakał byś się - powiedział Sean.
-Mam pomysł... Co powiesz na zmianę w Nastu i odwiedzenie Keshin?- zapytałem z diabelskim uśmiechem.
-No to zostawmy na weekend- powiedział Sean.
-Ok ja ide się przygotować..- powiedziałem a on spojrzał na mnie dziwnie.
-Na co?
-Na otwarcie puszki.- powiedziałem i ruszyłem w strone domu- Do zobaczenia za jakiś czas.
Poszedłem przebrać sie w strój.
-Co ty robisz?- zapytała Safira
-Przygotowuje się bo nie mogę pozwolić by moc do mnie wróciła dla tego musze się zabezpieczyć- powiedziałem i wziołem coś na wzór żyletki i jako anioł nakreśliłem sobie pentagram na policzku.
-Pentagramów przypadkiem nie używają demony?- zapytała.
-Nie jest to stary zabobon.. Pentagramy są używane do większości zaklęć.- powiedziałem kończąc linie cięcia pentagramu na poliku rozbłysnął dokładnie tak jak chciałem.
-czy to nie boli?
-Nie no może troszeczkę ale to jak ugryzienie komara- powiedziałem.- Ty będziesz bezpieczna.
Safira??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz