poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Od Selera

- Ja pierdole, Sean ! Ty zrajańcu, do dzieci kurde ! -krzyknęłam do Sean'a chociaż wiedziałam ,że walczy z tym drugim zrajańcem Raito. Wszyscy spojrzeli na mnie jak na wariatkę.
- Kurwa do dzieci ! Trzecią noc jestem z nimi ! - i znowu spojrzenie jak na wariatkę.
- Ja pitole, do dzieci - i powtórka z rozrywki.
- Selerkru , jak widzisz nie mam czasu - opowiedział
- W dupie to mam , kurwa, do dzieci ! - powiedziałam i dałam mu w policzek. Tą scenę zrobiłam specjalnie ,aby Raimundo ( zrajaniec nr 3 ) miał chwilę czasu na poderżnięcie Raito,ale kurwa mać przecież Sean jest ich ojcem i nie będę się nimi zajmować 24 na dobę ( :D )
- Ja pierdziele , zajebisty ojcu do dzieci - powiedziałam.
< Który zrajaniec dokańcza ? :D >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz