wtorek, 30 kwietnia 2013

Od Sean'a

- Jak wrócimy to nam wpiepszysz. - powiedziałem i wybiegliśmy z domu.
- Gdzie idziemy ? - spytał Rai.
- Ufasz mi ? - spytałem.
- no chyba tak..
- Ale bezgranicznie ? - spytałem bo musiałem być pewny.
- A po co ci to wiedzieć ? - spytał Rai.
- Pytaniem nie odpowiada się na pytanie. - powiedziałem. - to jak ?
- No dobra ufam. - odpowiedział.
- To niech to zostanie między nami. - powiedziałem i otworzyłem portal do piekła. Nie da się opisać miny Rai'a ale była ona strasznie zdziwiona. Weszliśmy do piekła.
- Witaj Sam ! - krzyknął mój przyjaciel.
- Sam ? - spytał Raimundo.
- Tak Sam. Twoje imię anioła też jest inne niż to które masz w ciele wilka nie?  - spytałem.
- To niby tak..
- A to kto ? - spytał Leo mój przyjaciel.
- To Raimundo. - powiedziałem.
- Siemka jestem Leo.
- Leo jest sprawa... czy wrócił już Maty ? - spytałem niepewnie.
- No masz szczęście bo wrócił wczoraj. - powiedział szczęśliwy Leo. - Był też wkurwiony Raito i zbierał ludzi żeby pokonać Sean'a jakiegoś wilka.
- Debilu Sean i Sam to ja.. - powiedziałem.
- No wiem nabijam się.. - powiedział. - Jest u siebie.
- No dobra dzięki idziemy do niego. - powiedziałem i polecieliśmy. Rai był cały czas zdziwiony. Wchodzimy do środka.
- Sam ! - krzyknął uradowany Maty.
- Stary mam robotę. - powiedziałem i przywitałem się z nim.
- Wypocząłem sobie więc dawaj. - powiedział ucieszony.
- Chodzi o Raito... - powiedziałem a Maty zaczął się przyglądać Rai'owi.
- Jestem Rai. - powiedział widząc że Maty mu się przygląda.
- Znów Raito ? - spytał..
- Ta.. - odpowiedziałem.
- Idziemy ! - powiedział Maty i otworzył portal na Ziemię. Od razu pokazał się Raito.
- Jeszcze Maty'ego brakowało.. - powiedział wkurzony.
- Siema mój uczniu. - powiedział ucieszony Maty i zamknął go w klatce po czym zabrał do piekła.
- Ej no nie przerywaj nam ! - krzyknął bardziej wkurzony Raito.
- Widocznie za mało cię nauczyłem że sprawiasz problemy mojemu kumplowi.. - powiedział Maty, pożegnał się i zniknął.
- Serio ? my się tak męczyliśmy a on pstryk i już ? - spytał zdezorientowany rai.
- No widzisz ma się wtyki.. - powiedziałem.
- Ale najgorsze przed nami.. - powiedział Rai.
- A żebyś wiedział że najgorsze. Na samą myśl o wkurwionej Selene i Safirze wszystko mnie boli..
Rai ? Safira ? Selene ? który pasztet ? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz