sobota, 20 kwietnia 2013

Od Sean'a

- No to supcio.. - powiedziałem ironicznie.
- I co teraz ? - spytał Seler.
- Idę do Rai'a. - powiedziałem i wyszedłem.
Opek Rai'a
- Ale ty zostaniesz ? - spytałem lekko wystraszony.
- Tak. - odpowiedział bez zastanowienia.
- Uff. - odpowiedziałem ucieszony.
- Z tą bronią rozwalimy ich w kilka minut. - powiedział ucieszony Rai.
- Trzeba to opić. - rzuciłem.
- Ale co  ? - spytał.
- To że jesteś z nami i to że raz na zawsze rozwalimy Daris.. - powiedziałem z uśmiechem.
- heh. - zaśmiał się Rai.
- To co idziemy? - spytałem.
- Ale Safira.. - zaczął.
- Ja mam żonę i mam więcej czasu dla siebie niż ty który ma tylko dziewczynę.. - przeszkodziłem mu.
- Noo z Selene było dużo luzu.. - powiedział.
- Widzisz jestem szczęściarzem. - powiedziałem zadowolony i wyszedłem z piwnicy. - To idziemy ?
- No ale nie mogę jej zostawić...
- Ty znów to samo... ehh. Czekaj zaraz przyjdę.. - powiedziałem i wyszedłem. Wróciłem po chwili ze skrzynką ambrozji.
- Aż tyle? ! - spytał ze zdziwieniem Rai.
- Co ? nie pierdol tylko pij. - powiedziałem i podałem mu butelkę... piliśmy do rana.
Rai ? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz