czwartek, 18 kwietnia 2013

Od Youriko

-Idziemy się bawić?-zapytałam z uśmiechem
-Tak,tak!-odparły zgodnie. pobiegliśmy do lasu i bawiliśmy się w berka.Podczas zabawy zobaczyłam że jakiś mały wilczek siedzi na uboczu i się na nas patrzy. Zrobiło mi się szkoda i zaprosiłam go do zabawy. 
-Jak się nazywasz?-zapytałam
-Ariok-odpowiedział
Zaczeło się ściemniać. 
-Idziemy do domku-powiedziałam
-Dobrze-odpowiedzieli Silver i Madox. Zobaczyłam że szczeniak rozgląda się i nigdzie nie idzie
-Gdzie jest twój dom?-zapytałam z troską w głosie
-Nie mam domu-powiedział i posmutniał
-A chcesz mieszkać ze mną,Silverem i Madoxem?-zapytałam
-A mógłbym?-odpowiedział pytaniem na pytanie
-Oczywiście-odpowiedziałam. Odrazu poradośniał. Zaprowadziłam szczeniaki do mojej jaskini i w tym czasie Madox i Silver się poznali.Byli wykończeni i odrazu zasnęły. Spały tak słodko.Nie rozumiem dlaczego niektóre wilki porzucają takie śliczne szczeniaki...
Ciąg Dalszy Nastąpi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz